tirsdag den 21. oktober 2008

Ting #23 Afrunding

HURRA. Så nåede jeg alligevel alle tingene. Det var vist lige i sidste splitsekund.
Det har været meget lærerigt og sjovt samtidig. Ikke midst har Birthes entusiasme smittet af, og holdt os oppe (når vi var ved at opgive pga. manglende tid). Godt gået Birthe, en stor tak for det. Det er ikke alle tingen, jeg vil bruge lige meget. Jeg vil ihvertfald bruge googlemaps mere, evt i stedet for krak eller som supplement. Det sjoveste har ubetinget været facebook, en dybt facinerende verden. Billeder vil jeg arbejde mere på, men picasa lærte mig meget. Nogle ting kendte jeg til i forvejen f.eks. chat og wikipedia, men alligevel kunne jeg også her lære nyt. Et godt projekt, som jeg gerne vil gøre om, men måske i en lidt mindre hektisk periode

Ingen kommentarer: